Veelgestelde vragen
Vragen over de werkplaats?
Kan ik gebruik maken van vervangend vervoer?
Bij ons kunt u vooraf bij het maken van een afspraak doorgeven dat u vervangend vervoer nodig heeft. Daar houden we dan rekening mee met de planning, zodat u zonder zorgen op pad kunt. U heeft de keuze tussen een leenauto of leenfiets. De kosten van een leenauto bedragen € …,- per dag, de leenfiets kost €….,-
Bij het ophalen van de leenauto ontvangt u een formulier, deze dient u in te vullen en na afloop aan ons terug te geven. We vragen u de leenauto na gebruik afgetankt bij ons terug te brengen.
Hoe lang ben ik mijn auto kwijt bij een onderhoudsbeurt of reparatie
Over het algemeen rekenen wij erop dat uw auto een dag bij ons is voor een onderhoudsbeurt. Natuurlijk kan het voorkomen dat u uw auto eerder nodig heeft. Als u dit van te voren aangeeft, kunnen wij hier rekening mee houden met de planning. Voor grote klussen kunnen wij u een indicatie geven hoelang de auto bij de garage staat. U kunt dan, mits gepland, uiteraard gebruik maken van vervangend vervoer.
Is het mogelijk dat mijn auto wordt opgehaald en teruggebracht?
Wat moet ik doen als mijn auto wordt afgekeurd?
Mijn auto start niet! Wat moet ik doen?
Start uw auto plotseling niet, omdat de accu leeg is? Dat kan gebeuren! Voor een hulpstart in Moordrecht staan wij voor u klaar.
Waarom verschillen prijzen soms met andere autobedrijven?
Als u gaat zoeken op internet komt u soms afwijkende prijzen tegen bij andere garagebedrijven. Dit kan verwarrend zijn. Wij rekenen voor reparatie en onderhoud een vaste prijs, uiteraard afhankelijk van het soort auto. We kijken daarbij naar wat uw auto nodig heeft. U betaalt niet meer dan nodig is.
Ik kan mijn factuur niet in een keer betalen, wat moet ik doen?
Onze voorkeur gaat uit naar een directe betaling van het verschuldigde bedrag. Echter, het kan gebeuren dat u uw factuur niet in een keer kan voldoen. Wij geven u de mogelijkheid om uw factuur in delen te betalen. We verzoeken u in dit geval om zo snel contact op te nemen met de administratie, en een betalingsvoorstel door te geven. U kunt dit doen door te mailen naar admin@garageoosterwijk.nl
of door contact op te nemen met de garage. Uiteraard gaan wij er vanuit dat u er zelf op toeziet dat uw factuur binnen de afgesproken betalingstermijn wordt voldaan.
Op welke manier kan ik betalen?
Bij ons kunt u zowel pinnen als contant betalen, daarnaast is betaling via de bank ook mogelijk.
Krijg ik van te voren te horen hoeveel de totaalprijs wordt van de reparatie of onderhoudsbeurt?
Uiteraard laten wij u weten wat de kosten gaan worden van de reparatie of onderhoudsbeurt. Dit vinden wij wel zo netjes, en voor u net zo fijn! Het kan voorkomen dat de uiteindelijke kosten iets hoger of lager uitvallen dan geschat. Daarnaast zijn wij afhankelijk van de prijzen die onze leverancier op dit moment gebruikt. Het kan dus gebeuren dat de prijs anders uitvalt, omdat de leverancier de prijzen heeft veranderd. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Wat betekenen de gegevens op mijn factuur?
Komt u woorden of gegevens tegen op uw factuur die u niet begrijpt? Wilt u weten wat bepaalde onderdelen in uw auto doen? Natuurlijk staan wij klaar om deze aan u uit te leggen!
We wijzen u ook graag op de website van Bovag, waar in eenvoudige taal en met korte filmpjes deze woorden worden uitgelegd.
We wijzen u ook graag op de website van Bovag, waar in eenvoudige taal en met korte filmpjes deze woorden worden uitgelegd.
Is het voor alle werkzaamheden nodig een afspraak te maken?
Over het algemeen is het verstandig om voor reparaties of werkzaamheden aan uw auto een afspraak te maken. Echter, voor sommige werkzaamheden kunt u zonder een afspraak langskomen. Bijvoorbeeld voor het oppompen van een band, het peilen en bijvullen van de olie, het vervangen van een lampje etc. Twijfelt u of u zomaar kunt langsrijden? Neem dan gerust contact met ons op! Wij helpen u graag!
Vragen over uw factuur?
Niet kunnen vinden wat u zoekt? Neem dan contact
met ons op.